دانلود بازی فوق العاده کم حجم شده یHalf Life 2

مطالب محبوب

دانلود بازی فوق العاده کم حجم شده یHalf Life 2

او بازی FPS است، بنابراین ، شما باید به ساقه هر دشمن که شما ملاقات . اما شما نیز به اردک و یا به پناه گرفتن داشته باشد. بازیکنان خواهد گوردون از سیاه مسا منجر شود و همچنین رانندگی قطار کم است. گوردون نیز این فرصت به درخواست به نگهبانان و دانشمندان به دنبال او و یا به ماندن در جایی که آنها هستند ، آن می تواند برای پیشرفت در این بازی حیاتی است.
نیمه عمر ترکیبی از داستان سرایی بزرگ در سنت استفان کینگ با اقدام شدید و فن آوری های پیشرفته برای ایجاد یک جهان frighteningly واقعی که در آن بازیکن نیاز به فکر می کنم هوشمند برای زنده ماندن. نیمه عمر موفق به کسب بیش از 50 بازی از جوایز سال از نشریات در سراسر جهان، و " بهترین بازی PC میزان در PC بازی ( نوامبر 1999) نامگذاری شد.
در طول بازی، هر دو دوستان و دشمنان از راه های پیچیده و غیر قابل پیش بینی ، در نتیجه از هوش مصنوعی و قدرتمند نیمه عمر در رفتار کنند. شدت این بازی همچنین منعکس کننده داستان قوی، ایجاد شده توسط برنده جایزه رمان نویس ترسناک مارک Laidlaw . البته همچنین انواع حالات چند نفره هیجان انگیز است، و یک رابط کاربری آسان برای استفاده است که شما را به بازی انتخاب خود را در چند ثانیه متصل وجود دارد.
- | ویژگی ها | -
نیمه عمر ™ طول می کشد استفاده از فن آوری های دارای مجوز از شناسه (شماره) نرم افزار ، اما می افزاید: سطح کاملا جدیدی از تکنولوژی انحصاری است. فقط تعداد کمی از پیشرفت های تکنولوژیکی ما عبارتند از:
دشمن AI
هیولا نیمه عمر ™ نیز قابل ملاحظه ای حتی terrifyingly هوشمند می باشد. اختصاصی AI ما آنها را در حال اجرا در بسته ، ارزیابی تهدید و نشان دادن بی میلی مشخص شده برای اجرا می شود خودکشی . شما بهتر است فکر می کنم به همان سرعتی که آنها انجام می دهند .
ارائه فن آوری
بنابراین شما نمی خواهید برای خرید یک شتاب دهنده سخت افزار خاص فقط برای گرفتن رنگ 16 بیتی ، نور های رنگی ، مات ، زجاجی و یا سایر جلوه های بصری سرد ؟ پس از آن نمی کنند. نیمه عمر ™ را توسعه داده است تمام این ویژگی ها در نرم افزار بنابراین در حال حاضر که بخشی جدایی ناپذیر از گیم پلی ، و نه فقط چشم و آب نبات است. البته، اگر شما مجبور به باز GL ، مستقیم 3D یا سخت افزار MMX ، همه چیز ذهن bogglingly خنک نگاه خواهد کرد .
سیستم انیمیشن اسکلتی
سیستم انیمیشن جدید ما اجازه می دهد که ما ایجاد هیولا که چشمگیری تر شوم از همیشه قبل از است. هیولا نیمه عمر ™ در بالاترین تعداد چند ضلعی، و حرکت سیال ترین و پیچیده تا به حال در بازی اکشن دیده می شود.
چند نفره
پیوستن به یک بازی چند نفره در حال حاضر سریع و آسان ، به لطف رابط کاربری قدرتمند نیمه عمر است. یافتن دوستان خود، انتخاب نوع بازی شما ترجیح می دهید و اجازه دهید سرور اصلی ما انجام استراحت. را انتخاب کنید از انواع حالات بازی های چند نفره و استفاده از فن آوری عکس برگردان ما به علامت قلمرو خود را با آرم شخصی یا قبیله.
سایر ویژگی ها
* منطقه آموزش خطر دوره برای حرکات تمرین ، مانورهای خاص، و سلاح استفاده
* انتقال سطح بدون درز
* انواع دنیای واقعی ، تجربی، و بیگانه جهانی سلاح
* 32 بازیکن به اینترنت / پشتیبانی LAN
* Worldcraft 2.0 سطح بتا ویرایشگر شامل

سیستم مورد نیاز:
    Pentium II 266MHz   

  RAM 32MB  

graphic card

پسورد فایل:www.dl97.tk

 


دانلود بازی half life 1 , دانلود بازی half life , دانلود بازی نیمه جان , دانلود بازی نیمه جان 1 , دانلود بازی half life blue shift , دانلود بازی نیمه جان 3 , دانلود بازی half life 3 , دانلود بازی سایبریا 1 , دانلود بازی نیمه جان 2 , half life blue shift دانلود , دانلود بازی نمه جان 3 , همه ی بازی های انلاین اکشن جنگی شمشیر , دانلود بازیHalf-Life , دانلود بازی half life1 , دانلود بازی بلو , دانلود blue shift , half life دانلود بازی , دانلود بازی Half Life Blue , دانلود half life , دانلود بازی half life 2 ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.